آموزش وردپرس, هک وردپرس, وردپرس

آموزش حذف دسته جمعی تصویر شاخص در وردپرس

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوستان عزیز ، امیدوارم روز بهاری خوبی را شروع کرده باشید  .خیلی خوشحالم که در اموزش وردپرس دیگری در خدمت شما عزیزان هستم و در این آموزش هم قصد دارم بهترین مورد را به شما آموزش دهم و شما بتوانید در انتهای این آموزش وردپرس به خواسته های خوب به خوبی برسید دوستان عزیز امکان دارد برای وب سایت شما مشکلی پیش بیاید و شما بخواهید که تصویر شاخص تمامی مطالب خود را به صورت یکجا حذف نمایید ولی راه حلی برای این کار ندارید ، خب دوستان جای نگرانی نیست !!!!! شما با این اموزش وردپرس همراه من باشید تا برای شما در این زمینه قطعه کدی را معرفی کنم که با استفاده از آن بتوانید تصویر شاخص تمامی مطالب وب سایت خود را به صورت یکجا حذف نمایید ، پس ادامه مطالب را دنبال نمایید .

آموزش حذف دسته جمعی تصویر شاخص در وردپرس

دوستا در این مطلب قطعه کدی را برای شما معرفی می کنم که با استفاده از ان می توانید به صورت یک باره تمامی تصاویر شاخص مطالب وب سایت تان را حذف نمایید و این قطعه کد فقط تصاویر شاخص را از مطالب شما  حذف می کند و تصاویر را از روی هاست پاک نمی کند !!!! در استفاده از این قطعه کد دقت نمایید و حتما هم از وب سایت وردپرسی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید تا وب سایت وردپرسی شما دچار مشکل نشود و در صورتی که شد بتوانید خیلی ساده و راحت آن را حل کنید دوستان و همراهان عزیز. قطعه کد مورد نظر به صورت زیر می باشد :

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]

global $wpdb;
 
$attachments = $wpdb->get_results( "
    SELECT *
    FROM $wpdb->postmeta
    WHERE meta_key = '_thumbnail_id'
" );
 
foreach ( $attachments as $attachment ) {
    wp_delete_attachment( $attachment->meta_value, true );
}
 
$wpdb->query( "
   DELETE FROM $wpdb->postmeta
   WHERE meta_key = '_thumbnail_id'
" );

[/box]

دوستان همانطور که مشاهده می کنید کد مورد نظر به صورت بالا می باشد ، حال در ادامه به  بررسی قطعه کد و نحوه عملکرد آن می پردازم :
ابتدا شما این قطعه کد را در تنظیمات وب سایت در بخش functions.php کپی کنید و تغییرات انجام شده را ذخیره نمایید و در نهایت این قطعه کد یک database query ایجاد می نماید و تمامی تصاویر شاخص  مطالب شما را حذف می کند ، دوستان پس از این که کار شما تمام شد و شما به هدف خود رسیدید و تمامی تصاویر شاخص مطالب ودپرس خود را حذف نمودید ، حال باید این قطعه کد را از functions.php پاک کنید ، زیرا که با ماندن این کد در این بخش ، باعث می شود که مطالب وب سایت وردپرسی شما بدون تصویر شاخص بمانند ، پس این نکته را فراموش نکنید !!!!

توجه : حتما دقت نمایید که از قالب وردپرس و اطلاعات خود پشتیبانی نمایید تا در صورت بروز خطا ،، شما بتوانید اطلاعات خود را بازگردانی کنید .

دوستان شما پس از این که با این کد آشنا شدید از این پس برای حذف تصویر شاخص مطالب خود ازاین کد استفاده کنید ، شاید شما پیش از این که به وجود این کد پی ببرید ، به تک تک مطالب وب سایت خود مراجعه می کردید و تصویر شاخص هر کدام را به صورت جداگانه حذف می کردید ، که عملا این کار برای وب سایت های وردپرس با مطالب بالا ، سخت و نشدنی است . از این که شما دوستان با اموزش دیگری از وردپرس همراه من بودید سپاسگزارم ، امیدوارم این اموزش مورد استفاده شما قرار گرفته باشد ، در صورت بروز مشکل و یا سوالی ان را با ما در میان بگذارید .

دوستان همراه با آموزش های وردپرس همراه نوین وب ساز باشید .

با آرزوی موفقیت برای شما دوستان در سال جدید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید