آموزش وردپرس, هک وردپرس

آموزش عنوان های استاندارد در وردپرس

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما همراهان همیشگی اموزش های وردپرس ، امیدوارم حال تان خوب باشد.شاید شما بخواهید که عنوان مطالب در وب سایت کنترل شود واز یک حد معینی بیشتر نشود و در صورتی که عنوان از تعداد کاراکترهایی که مشخص کرده اید بیشتر شود ، عنوان بریده می شود و فقط کلمات ابتدایی به همراه سه نقطه در انتهای ان نمایش داده می شود و از این قابلیت ها در زمانی استفاده می شود که شما دوستان بخواهید عنوان مطلب در یک خط نمایش داده شود و اگر عنوان مطالب شما بیشتر از یک خط بود به شما هشدار دهد و بقیه عنوان نشان داده نشود . در این مطلب وردپرس بر این شدیم که برای شما دوستان قطعه کد کاربردی را معرفی کنیم که این کد برای کاهش تعداد کاراکترهای عنوان مطالب وردپرس استفاده می شود و شما با استفاده از این قطعه کد می توانید طول عنوان مطالب وردپرسی خود را کنترل نمایید ، در این اموزش وردپرس همراه من باشید .

آموزش عنوان های استاندارد در وردپرس

شما دوستان می توانید حتی با استفاده از افزونه تعداد کاراکتر عنوان مطالب خود را کنترل نمایید . با استفاده از قطعه کد زیر می توانید عنوانی کوتاه و با تعدا کاراکترهای مشخص شده ایجاد نمایید و فقط لازم است این کدها را در داخل کوئری قرار دهید و تعدا کارکتر ها را مشخص نمایید و اگر عنوان شما از تعدادی ک مشخص کردید بیشتر بود برای اینکه در پایان عنوان سه نقطه نشان داده نشود ، می توانید کاراکتر دیگری را انتخاب کنید و در نهایت شما برای استفاده از عنوان محدود شده ای که ساخته شده ، باید قطعه کد دوم را به جای تابع the_title در کوئری مورد استفاده قرار بدهید .

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]

 <?php if (strlen(the_title('','',FALSE)) > 40) {

$title_short = substr(the_title('','',FALSE), 0, 40);
preg_match('/^(.*)\s/s', $title_short, $matches);
if ($matches[1]) $title_short = $matches[1];
$title_short = $title_short.' ...';
} else {
$title_short = the_title('','',FALSE);
} ?>
// code 2 - replace by the_title
<div class="kianoosh-ronakweb"><?php echo $title_short ?></div>

[/box]

دوستان عزیز با معرفی این قطعه کد ، اموش هک وردپرس این مطلب به پایان می رسد . از همراهی شما دوستان سپاسگزارم ، در اموزش های بعدی همراه ما باشید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید