طراحی وب سایت

آموزش مدیریت سایت

 

آموزش مدیریت سایت

آموزش مدیریت سایت

 

بعد از طراحی سایت ، بروز رسانی سایت از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد. شرکت های طراحی سایت، پنل مدیریتی سایت را طراحی می کنند تا شما بتوانید بروزرسانی وب سایتتان را انجام دهید. کاربر پسند بودن پنل مدیریتی سایت بسیار مهم است. کار کردن با بعضی از سایت های طراحی شده بسیار پیچیده می باشد.
در پنل مدیریتی شرکت طراحی سایت نوین وب ساز، تمامی پیچیدگی ها از نظر کاربران مخفی می باشد که همین امر موجب سادگی و کاربر پسند بودن آن گردیده است.به طوری که کاربرانی با دانش کامپیوتر پایین به راحتی قادر به کار کردن با آن می باشند.
از جمله قسمت های پنل مدیریتی سایت: مدیریت کاربران ، گروه بندی کاربران، مدیریت منوها، آمار سایت، بازنویسی آدرس ها، فرم ساز و پروفایل و … می باشد.

 

 

[divider style=”dashed” top=”5″ bottom=”5″]

آموزش مدیریت سایت

پس ازاتمام مرحله برنامه نویسی و upload سایت، آموزش پنل مدیریتی سایت توسط تیم آموزش  برای نماینده هر شرکتی انجام می شود. نوین وب ساز در جلسه آموزش،کاربر با تمام قسمت های وب سایت به صورت عملی آشنا شده و از آنجایی که نحوه کار با پنل مدیریتی بسیارساده می باشد، آموزش سایت وقت گیر نیست.

هم چنین پس از اتمام جلسه آموزشی ، فایل تصویری و همچنین اطلاعات کاربری برای سیستم تیکتینگ (برای بهره مندی از پشتیبانی سایت) ارسال می گردد.
همچنین در صورتی که کاربر در زمان کار با پنل سایت با مشکلی مواجه شود از طریق تلفن توسط تیم طراحی سایت نوین وب ساز راهنمایی می گردد.

[divider style=”dashed” top=”5″ bottom=”5″]

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید