آموزش وردپرس, هک وردپرس, وردپرس

آموزش نمایش تاریخ و ساعت روز در وردپرس

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما دوستان بزگوار.دوستان عزیز آیا شما در وب سایت خود از ویژگی تاریخ روز و همچنین ساعت بهره مند هستید ؟ اگر شما از این امکان استفاده نمایید و می خواهید در وب سایت خود تارخ روز را نمایش دهید در این اموزش وردپرس همراه من باشید . شما برای نمایش تاریخ هجری شمسی و همچنین زمان به صورت ساعت ، دقیقه و ثانیه در قالب وردپرس تان ، باید از تابع jdate استفاده کنید تا بتوانید این امکان را در وب سایت وردپرسی خود ایجاد نمایید .

آموزش نمایش تاریخ و ساعت روز در وردپرس

حال شما دوستان عزیزی که می خواهید از ساعتی هایی در وب سایت خود استفاده نمایید که به صورت آنلاین و لحظه به لحظه تغییر کند و ساعت و دقیه و ثاانیه ر ا نمایش دهد ، باید از جاوا اسکریپت و یا افزونه های جی کوئری استفاده نمایید و شما می توانید به راحتی با استفاده از کدهای جاوا به جای استفاده از توابع موجود در php ، زمان را به صورت دقیق تر نمایش دهید و دلیل این اتفاق هم این است که این کدها سمت کاربر بوده و ساعت سیستم کاربران را نمایش می دهد و اگر هم کاربران ساعت سیستم خود را به درستی تنظیم نکرده باشند ، زمانی را که در وب سایت مشاهده می کنند اشتباه می باشد و در این پست من برای شما تابع jdate را معرفی می کنم که شما با استفاده از افزونه جلالی وردپرس ، تاریخ و ساعت امروز را می توانید در قالب وردپرس خود نمایش دید ، پس همراه این اموزش باشید تا با این قطعه کد کاربردی وردپرس آشنا شوید .

همانطور که همه ی شما دوستان می دانید برای نمایش زمان روز در وب سایت از افزونه وردپرس تاریخ هجری شمسی و یا همان افزونه جلالی باید استفاده کرد ، برای این که شما بتوانید از این قطعه کدی که امروز برای تان معرفی می کنم استفاده نمایید ، باید تنظیمات مربوط به افزونه جلالی را در وب سایت خود انجام دهید و منطقه ی زمانی وردپرس را به درستی انتخاب نمایید ، اگر شما دوستان نمی دانید چگونه باید این کار را انجام داد من برای شما بیان می کنم که در قدم اول باید به بخش تنظیمات همگانی وردپرس بروید و زمان محلی را بر روی تهران و روز آغاز هفته را بر روی شنبه تنظیم نمایید ، به همین راحتی . فقط به این نکته دقت نمایید که اگر از افزونه جلالی استفاده نکنید تاریخ وب سایت شما به صورت میلادی نمایش داده می شود و در هنگام استفاده از این قطعه کد باعث بروز خطا می گردد .

شما با استفاده از قطعه کدی که در زیر معرفی می کنم می توانید تاریخ هجری شمسی روز و همچنین ساعت را به صورت ساعت و دقیقه در قالب وردپرس خود نشان دهید و به دلیل اینکه تاریخ و ساعت امروز در قالب وردپرس به صورت ثابت می باشد و به صورت انلاین نیست که لحظه به لحظه تغییر کند و برای همین لازم نیس از ثانیه استفاده کنید و اگر شما می خواهید که از ثانیه در زمان وب سایت خود استفاده نمایید کدهای ساعت را به شکل H:i:s را تغییر دهید .

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]

date <?php echo jdate ('l d F Y'); ?> clock <?php echo jdate ('H:i'); ?>

[/box]

 که شما می توانید نتیجه این قطعه کد را به صورت یکشنبه 1 فردودین ماه 1395 و ساعت 13:00 مشاهده کنید . دوستان عزیز امیدوارم خسته نشده باشید و این اموزش برای شما مفید واقع شده باشد ، از این که شما تا انتهای این آموزش همراه من بودید سپاسگزارم . با اموزش های بعدی وردپرس با ما همراه باشید

با آرزوی موفقیت برای شما دوستان همراه در سال جدید دارم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید