ابزار وردپرس, افزونه سئوی ودرپرس, افزونه غیر رایگان وردپرس, افزونه وردپرس, افزونه ی کاربردی وردپرس, بک لینک گیری, بهینه سازی وردپرس, نرم افزار سئو

افزونه ی وردپرس برای بک لینک گیری Social Backlinker Pro

Social Backlinker Pro
Social Backlinker Pro

Social Backlinker Pro

 

Social Backlinker Pro یکی دیگر از افزونه های کاربردی در وردپرس می باشد که توضیح بحشی از امکانات آن را در ادامه در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهیم :
ساخت پیوند برای مطالب شما در سایتهای دیگر: نه تنها مطالب جدیدی که در سایت شما منتشر می شود را بر روی سایتهای دیگر ثبت میکند، بلکه حتی این کار را برای پستهای قدیمی شما نیز انجام می دهد.

قابلیت ساخت صدها و یا هزاران حساب کاربری جهت تولید لینک های پایدارتر و قوی تر برای هر یک از مطالب شما که هر کدام از این جسابهای کاربری تنظیمات منحصر خود را دارا می باشند ، شما می توانید تنظیماتی را انجام دهید تا پستها و مطالب شما در کجا و در چه بازه زمانی بر روی سایت های دیگر منتشر شوند.

انتشار بر روی RSS های فعال : شما میتوانید با معرفی و بارگزاری لیستی از خوراک های فعال(RSS) ، هر وبلاگی که این قابلیت را داشته باشد را به یک منبع بک لینک گیری برای خود تبدیل نمایید .
پردازش محتوا، استفاده از تعداد نا محدود پراکسی، پر بار کردن مطالب و انتقال و استفاده بر روی سایت های وردپرس خودتان از دیگر امکانات این افزونه می باشد.

 

[highlight color=”red”]این نرم افزار کرک شده و اکتیو می باشد که بصورت مادام العمر می توان از آن استفاده کرد.[/highlight]

افرادی که این نرم افزار را از سایت ما خریداری می کنند، می توانند تمامی آپدیت های این نرم افزار را بصورت مادام العمر و رایگان  از سایت ما دریافت نمایند.

[highlight color=”green”]سایت تولید کننده محصول[/highlight]

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید