آموزش وردپرس, هک وردپرس

مطالب سفارشی وردپرس در صفحه اصلی سایت

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما دوستان . امیدوارم حال تان خوب باشد.دوستان عزیز همانطور که در اموزش ها قبلی وردپرس در نوین وب ساز برای شما درباره پست های سفارشی توضیحاتی را دادیم و چگونگی ساخت پست های سفارشی را برای شما دوستان بیان کردم ، این اموزش وردپرس هم می توان گفت که به پست های سفارشی در وردپرس مربوط می شود ، پس شما دوستان عزیز با این اموزش هک وردپرس همراه من باشید و از همراهی شما عزیزان سپاسگزارم .

مطالب سفارشی وردپرس در صفحه اصلی سایت

شما برای این که بتوانید در وردپرس یک مدیریت بهتری داشته باشید می توانید پست های سفارشی را ایجاد نمایید که در این پست های سفارشی همانطور که می دانید ، می توانید بخش های جداگانه ای را برای ایجاد کردن مطلب با فرمت ها و امکانات متفاوت و دلخواهی را ایجاد کنید و حتی شما می توانید در این این مطالب تصاویر شاخص ، خلاصه مطالب و دسته بندی ها را حذف نمایید و تنها از امکانات و ویژگی های دلخواه خود استفاده کنید و تغییرات را ایجاد نمایید . حال شما دوستان می دانید که نمی توانید در حالت عادی نوشته های custom post types را در صفحه اصلی با سایر مطالب دیگر وردپرس نمایش دهید و من در این اموزش هک وردپرس برای شما دوستان قطعه کدی را معرفی می کنم که با استفاده از این قطعه کد می توانید پست های سفارشی وردپرس را در صفحه اصلی و یا home قالب وردپرس نمایش دهید ، پس شما دوستانی که می خواهید مطالب سفارشی خود را در صفحه ی اول وب سایت وردپرس خود قرار دهید ، در این اموزش قطعه کدی را برای انجام این کار معرفی می کنم .

دوستان بیشتر افزونه هایی که دارای تنظیمات مستقلی هستند همانند افزونه های فروشگاه ساز و افزونه های دانلود در ازای پراخت وردپرس edd و یا easy digital downloads از پست های سفارشی و یا در واقع همان پست تایپ برای نشان دادن محصولات استفاده می کنند و یکی از ویژگی های اصلی این افزونه های نام برده همین عدم نمایش محصولات در صفحه اصلی می باشد که شما بتوانید محصولات را در هر جای دیگر و به صورت دلخواه به نمایش درآورید و به جز صفحه ی اصلی وب سایت ، اما !!!! اگر شما تمایل دارید که محصولات شما در صفحه ی اصلی و ابتدایی سایت به نمایش در اورده شود ، باید از قطعه کد زیر استفاده کنید و این قطعه کد را در فایل functions.php قالب وردپرس وب سایت تان ذخیره نمایید و شما برای این که بتوانید که پست های سفارشی دیگری را اضافه نمایید ، فقط لازم است که نام ان پست را با علامت , در کنار سایر پست های سفارشی اضافه نمایید ، به همین راحتی تمام !!!
فقط نکته ای که اینجا باقی می ماند ، بهتر است شما برای انجام این کار از فایل قالب خود پشتیبانی نمایید تا در صورت بروز خطا ، شما با مشکل دیگری روبرو نشوید !!!

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]

add_filter( 'pre_get_posts', 'my_get_posts' );
function my_get_posts( $query ) {
    if ( is_home() && $query->is_main_query() )
      $query->set( 'post_type', array( 'post', 'download', 'product') );
    return $query;
}

[/box]

خب شما دوستان فقط لازم است این قطعه کد را در داخل فایل فانکشن functions.php قالب وردپرس خود کپی نمایید و ذخیره کنید ، از این پس شما می توانید تصاویر محصولات خود را در صفحه ابتدایی سایت مشاهده نمایید .
دوستان عزیز با معرفی این قطعه کد کاربردی وردپرس ، اموزش هک وردپرس امروز به پایان رسید ، از این که شما دوستان تا انتهای این اموزش همراه من بودید سپاسگزارم ، امیدوارم این اموزش هم برای شما دوستان مفید واقع گردد ، با اموزش های بعدی وردپرس همراه من باشید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید