آموزش وردپرس, وردپرس

معرفی بهترین پیوند یکتای وردپرس

با سلام و عرض ادب و خسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز.دوستان عزیز در یکی دیگر از آموزش های وردپرس همراه شما هستم ، شما دوستان هم تا انتهای این آموزش همراه من باشید، که با بهرتین پیوندهای برای لینک مطالب در وردپرس آشنا شوید . تعیین آدرس دهی permalink مناسب برای مطالب وب سایت وردپرس یکی از مهم ترین نکات برای بهینه سازی وب سایت و درواقع همان سئوی وب سایت می باشد و برای انجام این کار فقط لازم است شما به بخش تنظیمات وردپرس مراجعه نمایید و سپس پیوندهای یکتا مراجعه نمایید و در اینجا نحوه ایجاد لینک های سایت را مشخص کنید . در همان ابتدا که شما وردپرس خود را نصب می نمایید ، پیوندهای یکتا به صورت پیش فرض تعریف شده اند و در این وضعیت برای نمایش پست از شناسه استفاده می کنند که اکثر افزونه های افزایش سرعت در وردپرس که پلاگین های کش می باشند با این نوع آدرس دهی اختلاف دارند و نمی توانند به درستی عمل کنند و این چنین ادرس دهی علاوه بر اینکه باعث می شود افزونه های افزایش سرعت وردپرس به خوب کار کنند به سئوی وب سایت هم ضرر می زند ، پس باید به دنبال یک نوع آدرس دهی دیگری بود که از عنوان مطالب استفاده کند .

معرفی بهترین پیوند یکتای وردپرس

دوستان عزیز در این مطلب هم من برای شما دوستان به بررسی پیوندهای یکتا برای نمایش لیک مطالب وردپرس می پردازم که شما دوستان بتوانید تا حدودی سئو وب سایت خودتان را بهبود ببخشید ، پس شما عزیزانی که در این زمینه اطلاعاتی ندارید با من همراه باشید :

در ابتدای کار شاید شما دوستان بپرسید که کدام پیوند ، بهترین پیوند می باشد و یا بهترین پیوند یکتا چه ویژگی هایی دارد ؟ پیوندهای یکتا باید از نظر بهینه سازی و سئو وب سایت به شما کمک کنند و باعث بهبود بهینه سازی وب سایت وردپرسی شما شوند و بهترین پیوندها ، لینک هایی که دارای مشخصه هایی از مطالب باشند و همچنین بتوانند تعدا کارکترهای بیشتری را به نمایش درآورند .

شما در وردپرس می توانید با تنظیم پیوندهای یکتا ، لینک های سایت را به صورت پیش فرض روز و نام، ماه و نام، عددی، نام بنویسید و ساختار آن را به هر صورتی که می خواهید تغییر دهید . در ادامه به معرفی پیوندهای مختلف در وردپرس می پردازم که هر کدام ویژگی هایی دارند و این بسته به نظر شما مدیران وب سایت های وردپرس می باشد که کدام یک را برتر از دیگری بدانید ، پس به ادامه مطالب توجه نمایید :

پیوند یکتای پیش فرض : این نوع پیوند به این گونه عمل می کند که با استفاده از شناسه مطالب ، لینک مطالب را ایجاد می کند . برای مثال لینک سایت را به صورت پیش فرض به صورت yoursite.ir/?p=33 در می آورد و در اینجا منظور از 33 ، شناسه مطلب می باشد . دوستان عزیز استفاده از این گونه پیوندهای یکتا در وب سایت های وردپرسی شما هیچ توصیه ای نمی شود .

پیوند روز و نام : این نوع پیوند دهی یکتا به این صورت است که بجای استفاده از شناسه از تاریخ انتشار مطالب و همجنین به همراه عنوان مطلب استفاده می کند که این تاریخ شامل سال و ماه و روز می باشد . از آنجایی که طول این پیوند طولانی است و به دلیل کم شدن تعدا کاراکترهای برای قرار گیری عنوان مطلب، این پیوند دهی هم مناسب نمی باشد .

لینکدهی ماه و نام : دوستان عزیز طرز این نوع پیوند دهی شبیه پیوند روز ونام می باشد ،با این تفاوت که در این نوع پبوند دهی تاریخ فقط از سال و ماه تشکیل شده است و شامل روز نمی باشد .

پیوند یکتای عددی : این نوع پیوند دهی به این صورت می باشد که در ابتدا ی لینک از شناسه استفاده می شود و سپس در ادامه نام و عنوان نوشته می آید . در گذشته به دلیل مشکلاتی که در خواند اطلاعات از پایگاه داده وجود داشت ، سفارش می شد که برای آدرسی از اعداد در ابتدای لینک استفاده شود که می توان گفت این نوع آدرس دهی یکی از بهترین گزینه ها برای پیوند دهی یکتای وردپرس می باشد ، اما با گذشت زمان و با انتشار نسخه های جدیدتر وردپرس ، این مشکل کم کم رفع شد و دیگر شما می توانید به راحتی از نام نوشته برای عنوان پیوند یکتا استفاده نمایید .

نام نوشته : این نوع پیوند دهی به این صورت است که شما می توانید به راحتی با استفاده از کارکترهایی که اختصاص به مطلب وردپرس شما داده شده است ، لینک مطالب مورد نظر خودتانر ا ایجاد نمایید و می توان گفت این نوع پیوند یکتا ، بهترین می باشد .

دوستان عزیز با اینکه از از ساختار دلخواهی برای ایجاد آدرس دهی مناسب برای سایت های خاص استفاده می شود ، اما شاید در وب سایتی به پیوندهای یکتا نیاز باشد ، و بعضی از وب مستران html را برای داشتن یک پیوند یکتای وردپرس مناسب به انتهای پیوند خود اضافه می کنند تا با این کار به موتورهای جستجو بفهمانند که این لینک برگه ای از سایت می باشد و شامل مطلب می باشد ، این کار در نسخه های قبلی وردپرس شاید موثر و مفید بود ولی امروزه نیازی به انجام این کار نیست .

دوستان عزیز نکات و اموزش های لازم درباره پیوند یکتای وردپرس به پایان رسید ، از این که شما تا انتهای این مطلب همراه من بودید متشکرم ، با اموزش های وردپرس همراه من باشید .با آرزوی موفقیت برای همه شما عزیزان

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید