بک لینک گیری, نرم افزار سئو

نرم افزار بک لینک گیری Licorne AIO 3.08

Licorne AIO
Licorne AIO

Licorne AIO

نرم افزار Licorne AIO یکی از نرم افزارهای پیشرفته در زمینه بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو بوده و از امکانات شایانی برخوردار می باشد.
یا استفاده از 50 تکنیک برتر در زمینه سئو و خدمات آن و همچنین با استفاده از روشهای نوین سازگار با الگوریتمهای گوگل، نرم افزار Licorne AIO یکی از نرم افزار های برتر در این زمینه شده و از بسیاری از نرم افزارهایی از این قبیل پیشی گرفته است.
یکی از قابلیت های نرم افزار Licorne AIO، جمع آوری کلمات کلیدی مناسب، لینکهای مرتبط و پیدا کردن وبلاگهای هم جنس می باشد و به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از این امکانات بتوانید در تمامیه سایت ها و وبلاگ های خبری و همچنین سایت ها و وبلاگ های مربوط به سایت خودتان به صورت اتوماتیک نظر دهید و لینک سایت و یا وبلاگ خود را نیز در آنجا ثبت نمایید.

ثبت نظرات، ثبت مطالب، گذر از کپ چا کدها، ثبت نام در فرومها و فعال سازی نام کاربری، پست مطلب در فرومها، ارسال پست و لینک در سایتهای اجتماعی، ارسال نظرات برای پستهای وبلاگها، ساخت نام کاربری و … از امکانات دیگر این نرم افزار می باشد که کمک شایانی به ارتقا رنک و همچنین افزایش ترافیک سایت شما می نماید.
این نرم افزار از جمله نرم افزارهایی است که در زمینه کمک به افزایش رنک با نرم افزارهایی همچون Xrumer رقابت می نماید. این نرم افزار اولین بار به صورت کرک شده در ایران توسط تیم فنی نوین وب ساز ارائه شده است.

[highlight color=”red”]این نرم افزار کرک شده و اکتیو می باشد که بصورت مادام العمر می توان از آن استفاده کرد.[/highlight]

افرادی که این نرم افزار را از سایت ما خریداری می کنند، می توانند تمامی آپدیت های این نرم افزار را بصورت مادام العمر و رایگان  از سایت ما دریافت نمایند.

[highlight color=”green”]سایت تولید کننده محصول[/highlight]

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید