طراحی وب سایت

طراحی سایت قطعا” نقش مهمی را در بازاریابی وب سایت ایفا خواهد کرد

طراحی سایت قطعا” نقش مهمی را در بازاریابی وب سایت ایفا خواهد کرد و در نهایت یک راه موثر و کارامد برای بالابردن فروش شما محسوب می شود. این احتمال وجود دارد که طراحی سایت به مشتریان بالقوه شما یک احساس خاص بدهد و این نکته مهمی است.

چون یک تصویر و نمای کلی استوار و پابرجا از وب سایت شما ایجاد شده است. کیفیت و موضعتان در طراحی سایت شامل این ضرورت است که وب سایت شما باید هم جذاب و هم حرفه ای به نظر برسد. اگر هیچ مقوله ای در طراحی سایت نتواند کارامد باشد، یک کارکرد حرفه ای گرافیک می تواند در ارتقا سایت شما موثر باشد .

تثبیت موقعیت وب سایت

[divider style=”dashed” top=”5″ bottom=”5″]

بدیهی است که در راه اندازی یک وب سایت سعی می کنید که یک پیام را به عموم مردم برسانید چه این اطلاعات آموزنده و یا صرفا” جهت فروش بیشتر باشد در هر دو صورت محتوای سایت می بایست راحت خوانده شود. یک راه برای دست یافتن به این منظور این است که موضع نوشته هایتان کاملا” منطبق بر گرافیک باشد و آنها را بر این اساس تفکیک کنید و مطمئن شوید که در نوشته هایتان علایق بینندگان لحاظ شود. در واقع گرافیک می بایست مکمل متن باشد و به انتقال پیام اصلی کمک کند، مخاطبین میبایست قادر باشند که با دیدن وب سایت فورا به آن انتظاری که از ادامه سایت دارند برسند.

فراموش نکنید که آن احساس اولیه یک بار به وجود می آید و شما باید به وجود آورنده آن احساس باشید. 

فرمت های تصویری در طراحی گرافیک سایت

[divider style=”dashed” top=”5″ bottom=”5″]

عموما” فرمت های مورد استفاده در وب سایت ها JPG و GIF هستند. برای اینکه آنها بسیار راحت باگذاری می شوند .JPG یک فرمت اصلی برای عکس ها و GIF یک فرمت برای دکمه ها، لوگوها و منوها می باشد . یک اخطار در مورد کار با فرمت jpg این می باشد که کار با این فرمت هنگام فشرده سازی بسیار وقت گیر است و در زمان ویرایش و ذخیره مقدار کمی از کیفیت خود را از دست می دهد.

نقش کلیدی سایز عکس ها در طراحی گرافیک

[divider style=”dashed” top=”5″ bottom=”5″]

هر زمان اشخاصی یک صفحه وب را بازدید می کنند آن صفحه در کامپیوترشان بارگذاری می شود به این معنی است که گرافیک شما بارگذاری می شود . در اینجا دو عامل مهم وجود دارد که اگر وب سایت شما محتوی فایل های بزرگ گرافیکی باشد در ابتدا این مسئله که کاربری که دارای اینترنت کم سرعت باشد این بارگذاری زمان زیادی را از او خواهد گرفت و این شاید منجر به ترک سایت شود . آن دو نکته که باید به آنها توجه کرد این است: اول توجه به اینچ یا سانتیمتر و پیکسل ها و دوم اینکه وضوح تصویر در اغلب کامپیوتر ها بیشتر از 96 پیکسل بر اینچ نمی باشد . پس برای چه باید از یک وضوح 600 پیکسل بر اینچ استفاده کنیم که 6 برابر زمان بیشتری می برد.
نتیجه: یک طراحی سایت حرفه ای می تواند وب سایت شما را ارتقا داده و موجب افزایش محبوبیت و در نتیجه باعث تولید و افزایش درآمد شود. یک وب سایت خوب حرفه ای، بازدید کنندگان را برای بازگشت دوباره ترغیب می کند . در انتها باز هم تاکید می کنیم که یک گرافیک سنگین باعث دیر بارگذاری سایت شما و در نتیجه فرار مخاطب خواهد شد .

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید