ابزار وردپرس, افزونه سئوی ودرپرس, افزونه غیر رایگان وردپرس, افزونه وردپرس, افزونه ی کاربردی وردپرس, بک لینک گیری, بهینه سازی وردپرس, نرم افزار سئو

افزونه ی وردپرس برای بک لینگ گیری Link Automatic WP Plugin

Link Automatic WP Plugin
Link Automatic WP Plugin

Link Automatic WP Plugin

Link Automatic WP Plugin یکی از افزونه های برتر در زمینه بک لینک گیری برای وب سایت می باشد.

از کارایی های این افزونه در مورد مطالب شما :
تمامی مطالب و پست هایی که شما سعی در به اشتراگ گذاری و ارسال لینک آن ها را به شبکه های بزرگ اجتماعی همچون : Facebook, Twitter, Linked In, Tumbler, Blogger, Dreamwidth, Live journal, wordpress.com را برای شما لینک سازی و ثبت می نماید.

کارایی این افزونه برای عکس های شما :
تمامی عکس های شما را به صورت اتوماتیک در سایت های بزرگ مربوطه همچون Flicker, Picasa, Imgur, ImageEvent, Twitpic, Fotki, Moby Pictur و … ثبت و به اشتراک می گذارد .

کارایی مربوط به فیلم و مطالب تصویری :
تمامی فیلم ها و رسانه های تصویری تهیه شده نوسط شما و تیمتان را در سایتهایی همچون Youtube, Photobucket و … بصورت اتوماتیک منتشر و ثبت می نماید.
این افزونه برای شما تعداد بی شماری بک لینک بوجود می آورد. شما فقط نیاز به نصب این افزونه بر روی سایت وردپرس خود را داشته و سپس تنظیمات مربوط را برای آن انجام می دهید، و پس از آن با ثبت و انتشار هر پست تمامی کارها بصورت اتوماتیک انجام خواهد گرفت.

[highlight color=”red”]این نرم افزار کرک شده و اکتیو می باشد که بصورت مادام العمر می توان از آن استفاده کرد.[/highlight]

افرادی که این نرم افزار را از سایت ما خریداری می کنند، می توانند تمامی آپدیت های این نرم افزار را بصورت مادام العمر و رایگان  از سایت ما دریافت نمایند.

[highlight color=”green”]سایت تولید کننده محصول[/highlight]

 

 

مطالب مرتبط

1 نظر در “افزونه ی وردپرس برای بک لینگ گیری Link Automatic WP Plugin

  1. محسن بهرامی گفت:

    ممنون عالیه

دیدگاهتان را بنویسید