آموزش سئو, سئو (بهینه سازی وب سایت), موتورهای جستجو

آموزش سئو دوره ی Keyword Stuffing تمام شده است

keyword stuffing
keyword stuffing

keyword stuffing

تصویری که مشاهده می کنید، خیلی ساده مفهوم Keyword Stuffing را منتقل می کند. در سال های ۲۰۰۷، ۲۰۰۸ و گاها تا ۲۰۱۰ ، تکرار مصنوعی کلمات کلیدی در متن، در سئو تاثیر گذار بود. اکنون دیگر زمان آن گذشته است. الگوریتم پاندا با چشمان تیز، تمام کارهای مصنوعی و بهینه شده را در مطالب وب سایت ها بررسی می کند و با keyword stuffing مبارزه می کند. اکنون زمان طبیعی نوشتن است. بحث چگالی کلمات کلیدی در متن موضوعی منسوخ شده است. اکنون مطلبی از نظر سئو مناسب است که طبیعی و برای کاربر نوشته شده باشد و لینک های داخلی آن هم بدون تکرار بیش از حد، درج شده باشد.

متاسفانه، با وجودی که این موضوع، به شدت کهنه و قدیمی است، همچان مشاهده می شود که عده ای دست به دامان keyword stuffing در فکر ارتقای رتبه خود هستند. این کار اگر ضرر هم نداشته باشد سود هم ندارد.

بنابراین به کل با تکرار مصنوعی کلمات کلیدی در متن خداحافظی کنید (اگر این کار را می کردید) و به هیچ وجه خودتان را درگیر چگالی و تراکم کلمات کلیدی در متن نکنید. طبیعی بنویسید. اگر حتی یک بار هم کلمه کلیدی شما در متن شما، در حالت طبیعی قرار نگرفت، هیچ اشکالی ندارد! اما سعی کنید به شکلی طبیعی در عنوان صفحه و Meta Description قرار دهید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید