آکادمی, آموزش سئو, سئو (بهینه سازی وب سایت), موتورهای جستجو

آموزش سئو ابزار اعتبارسنجی وب‏سایت

اعتبار سنجی

اعتبار سنجی

بررسی و اعتبارسنجی وب سایت عملیات بسیار مهمی است که می بایست قبل از راه اندازی وب سایت انجام شود. توسط این ابزارهای تست مشکلات کدنویسی و فنی وب سایت شما گرفته می شود و سایت شما مطابق با استانداردها طراحی می گردد. در صورتی که سایت خود را مطابق با استانداردهای وب طراحی نمایید نتیجه بهتری از سایت خود خواهید گرفت.

در این بخش ابزارهای تست و بررسی وب سایت را برای شما آورده ام که توسط آن ها می توانید سایت خود را از نظر موضوعات مختلف بررسی نمایید و مطمئن شوید وب سایت شما به درستی طراحی شده.

W3C markup validation service
این اعتبارسنج سایت را از نظر کدنویسی صفحه بررسی می نماید و آن را با استانداردهایHTML, XHTML, SMIL, MathML, و غیره تطابق می دهد.

WebAIM Wave
ابزاری برای بررسی و مطابقت سایت با استانداردها که به صورت بصری طراحی شده و المان های مشکل دار را بر روی صفحه وب سایت شما مارک می نماید.

Feed Validation Service
این نرم افزار یک ابزار بررسی فایل های rss شما در سایت می باشد. فایل های rss برای خواندن اطلاعات توسط سایت های دیگر از سایت شما ایجاد می گردند.

Functional Accessibility Evaluator
این ابزار صفحه وب سایت را از نظر نوع و نحوه عملکرد بررسی می نماید.

Browsershots
برای بررسی وب سایت در تمامی مرورگرهای موجود.

Pingdom Tools
از این ابزار جهت بررسی سرعت وب سایت خود استفاده نمایید و سرعت لود شدن بخش های مختلف سایت را بررسی نمایید.

Links Validator
ابزاری جهت بررسی لینک های موجود در صفحه. لینک های که در صفحه باز نمی شوند بسیار به وب سایت شما صدمه می زنند پس آن ها حذف نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید